Spåra din beställning

Vill du vara först med att få veta om våra senaste produkter, ta del av exklusiva rabatter och få chansen att vinna fantastiska priser varje månad? Då är vårt nyhetsbrev precis vad du behöver! Genom att prenumerera får du tillgång till erbjudanden och förköp som är exklusiva för våra mest lojala kunder. Och det bästa av allt? Vi skickar dig gratis samples så att du kan prova våra produkter innan alla andra.

Snabbhjälp

Mån - Fre: 08 - 18
Lör - Sön: 10 - 15

Mån - Fre: 08 - 18
Lör - Sön: 10 - 15

Hitta en lokal återförsäljare i din stad att handla våra produkter hos.

Vanliga frågor och svar

När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer via e-post. Klicka på länken i e-postmeddelandet för att följa din beställning i realtid och se exakt var den befinner sig.

Om du inte har fått ditt spårningsnummer inom 24 timmar efter att du lagt din beställning, kontrollera din skräppost eller kontakta vår kundservice så hjälper vi dig att spåra din order.

Ibland kan det ta lite tid innan spårningsinformationen uppdateras. Om det går mer än 48 timmar utan uppdatering, kontakta vår kundservice för att få hjälp med att lokalisera din beställning.

Självklart kan vi ändra leveransadressen efter att beställningen har skickats.

Däremot kostar det oss tid och pengar att kontakta PostNord för att returnera produkterna och skicka om dom på nytt. Därför tar vi en avgift på 159kr.

Om du upptäcker ett fel, kontakta oss så snart som möjligt, så gör vi vårt bästa för att hjälpa till innan beställningen skickas.

Om din beställning inte har levererats inom den förväntade tidsramen, kontakta vår kundservice så snart som möjligt. Vi kommer att undersöka saken och se till att du får dina produkter eller en lösning så snabbt som möjligt.

Privatkonto

Spåra din senaste beställning, se alla dina tidigare ordrar eller uppdatera din kundprofil. 

Kundsupport

Ring oss eller skicka ett mejl så hjälper vi dig.